Selasa, 24 Desember 2013

Browse Manual » Wiring » » » » » » » » Wakil Menteri Dipecat kerana Mengenakan Pakaian Dalam

Wakil Menteri Dipecat kerana Mengenakan Pakaian Dalam


Wakil Menteri Dipecat karena Mengenakan Pakaian Dalam
Reuters
Karina Bolanos

google_ad_client="ca-pub-7486139053367666";google_ad_slot="5795296108";google_ad_width=300;google_ad_height=250; src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js" type
TRIBUNNEWS.COM, JAKARTA - Wakil Menteri Belia dan Kebudayaan Kosta Rica, Karina Bolanos, dipecat dari jawatannya, kerana tampil hanya mengenakan pakaian dalam di sebuah rakaman video yang diunggah di laman www.Youtube.com.

Dalam video berdurasi 56 detik tersebut Bolanos bermaksud ingin memperlihatkan belahan payudaranya kepada seseorang lelaki yang ia panggil sebagai sebagai anak kecil untuk bergabung dengannya.

Penampilan seronoknya itu, ditonton oleh paling sikit satu juta pasang mata di laman Youtube, serta menjadikannya buah percakapan di negaranya. Bolanos mengatakan video tersebut merupakan properti pribadinya, yang dicuri oleh seorang insinyur komputer setahun lalu.

Pelaku memerasnya dengan mengancam akan mempublikasikan video syurnya, jika ia tidak membayar sejumlah wang. Seperti diberitakan oleh Dailymail, Jumaat (3/8/2012).

Walaupun demikian perbuatannya, menurut Kementerian Belia dan Kebudayaan Kosta Rika, membuat posisinya tidak boleh dipertahankan, lantaran insiden ini membuat malu Presiden Laura Chinchilla.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar