Kamis, 20 Februari 2014

Browse Manual » Wiring » » » » » » » Sandra Bullock Kecewa Dengan Bekas Suami

Sandra Bullock Kecewa Dengan Bekas Suami



LOS ANGELES – Pelakon terkenal, Sandra Bullock mengaku kecewa dengan kecurangan bekas suaminya, lapor akhbar Daily Mail semalam.

Aktres filem Gravity itu membe- ritahu akhbar Daily Mirror bahawa dia mengakui memerlukan tempoh masa yang agak lama untuk melupakan tindakan curang bekas suaminya, Jessie James.

“Saya berasa sangat kecewa dan tidak tahu bagaimana untuk bangkit semula tetapi saya berikan masa kepada diri sendiri,” katanya.

Bullock, 49, kini merupakan ibu kepada seorang anak angkat lelaki berusia tiga tahun, Louis yang diambilnya selepas berpisah dengan James pada 2010.

Perkahwinan Bullock dengan James berakhir dua tahun lalu apabila kecurangan bekas suaminya itu terbongkar.

Aktres yang pernah meraih Anugerah Oscar itu berterima kasih ke- pada Louis kerana membantunya melihat dunia dari sudut berbeza dan memberinya perspektif baharu.

“Saya pernah baik dalam hidup seseorang tetapi apabila anda mempunyai anak, semuanya mengenai penerokaan dan membuat perkara yang saya suka tiga tahun lepas,” katanya.

“Saya mempunyai kehidupan yang baik sekarang dan menikmati setiap detik bersama Louis. Saya sedang belajar bagaimana untuk rasa gembira dengannya,” jelasnya. – Agensi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar